Timpul de livrare a bunurilor depinde de fiecare produs în parte, de acordul INOVATIV STORE SRL cu Furnizorul, de metoda de livrare aleasă de către Cumpărător, de adresa de livrare indicată, condiţiile meteorologice şi de alţi factori perturbatori. La orice comandă, INOVATIV STORE SRL va notifica Cumpărătorul prin email despre data stabilită la care produsele comandate vor fi disponibile pentru a fi livrare sau cand vor fi predate companiei care va efectua livrarea.
De asemenea, cumpărătorului îi va fi comunicat prin email sau sms AWB-ul expediției (codul prin care poate fi urmărit tranzitul coletului de la sediul nostru pana la adresa de livrare) de îndată de acesta este disponibil.
Acestea sunt metodele de livrare pe care le folosim:
Livrarea va avea loc în mod normal în intervalul luni-vineri între 9.00 şi 19.00.
În perioadele aglomerate din an firmele de curierat vor efectua livrări și sâmbăta între orele 9-14.
Costurile pentru livrare sâmbăta sunt suprotate integral de compania noastră.
Orice date care sunt fixate pentru livrarea produselor sunt aproximative şi compania noastră nu va fi responsabilă pentru orice întârziere, indiferent care a fost cauza acestui fapt.
Dacă INOVATIV STORE SRL nu are posibilitatea, din orice motiv, de a trimite produsele comandate de Cumpărător în 14 zile de la efectuarea comenzii, Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda, iar compania noastră va rambursa orice sume plătite de Cumpărător pentru aceste produse.
Comenzile pot fi plasate online 24 de ore din 24, 7 zile din 7, iar perioada de procesare a acestora se desfăşoară de luni până vineri în intervalul 9-19. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Orarul de procesare al comenzilor este 9-19 de luni până vineri, iar în perioadele aglomerate acesta este extins și sâmbăta între orele 9-12.
INOVATIV STORE SRL vă oferă transport gratuit la o comandă de minimum 200 de lei.
Cumpărătorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face poze dacă este posibil. Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial, Cumpărătorul trebuie să obțină confirmare scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin întocmirea unui proces verbal semnat de către Cumpărător și de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți – Cumpărătorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un exemplar. Totodată, Cumpărătorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la sediul nostru.
În cazul în care Cumpărătorul reclamă produse deteriorate/lipsă, ce nu pot fi catalogate ca apărute pe parcursul transportului, trebuie să comunice telefonic sau în scris către INOVATIV STORE SRL acest aspect în termen de maximum 5 zile calendaristice de la data livrării. Data livrării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat sau de la data livrării directe de la sediul nostru. Această dată poate fi verificată şi demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier sau data bonului fiscal.
INOVATIV STORE SRL se obligă să înlocuiască/suplinească produsele deteriorate/lipsă în termen de cel mult 5 zile de la data constatării de către personalul propriu. Costurile de manipulare și transport vor fi suportate de către partea ce se va dovedi în culpă. Orice altă reclamaţie ulterioară nu va fi acceptată.
Nicio prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.